Utlysning av ledige stillinger

Utlysning av ledige stillinger

IKT-ansvarlig 50% stilling
Vaktmester 25% stilling

Disse stillingene kan eventuelt kombineres.

 

Lærerstilling/er:
Fagbehov:
Engelsk usk og vg1, minimum 60 stp
Spes.ped:
Utdanning og erfaring med diagnoser som f.eks ADHD/ADD, tvangslidelser, kravangst, Tourettes, Aspergers syndrom og utfordringer innen autismespekteret for øvrig.
Engelsk og spes.ped kan eventuelt kombineres med andre fag og oppgaver.

IKT-ansvarlig:

Arbeidsområder:

God kjennskap til nettverksløsninger og vedlikeholdsarbeid av IKT-ressurser gjennom skoleåret. Viktig med generelt gode samarbeidsevner og å være løsningsfokusert i forhold til hele skolemiljøet.
 

Data:

Må ha god kjennskap til flere av skolen sine systemer, herunder administrere og vedlikeholde, samt klargjøre utstyr via følgende hovedressurser:

  • IOS på mac og iPad operativsystem for administrasjon av skolen sin datapark
  • O365 - skolen sin digitale læringsressurs og portal
  • iSkole - administrasjonsressurs for elevdata og vitnemålsføring
  • Feide - administrasjon av sikker innlogging i læringsressurser
  • Zuludesk (Jamf) - Mobile Device Management system
  • Epson - prosjektorer
  • Affy - hjemmeside
  • Clue - ordlistetjenester
  • Nettverk/server/skytjenester for sikker lagring og tilgang
  • Vedlikehold og drift av jordvarmeanlegg og luftesystemer: Thermia Robust og Airzone
  • Beherske godt norsk og engelsk. Det er en fordel om også spansk beherskes.
     

Vaktmester:

  • Forefallende arbeid på uteområdet og på skolens bygningsmasse innvendig og utvendig.
  • Det kan også bli noe samarbeid med skolens IKT-ansvarlig i forbindelse med f.eks montering av kabler, utstyr ol.
  • Norsk og engelsk må beherskes godt. Det er en fordel om også spansk beherskes.

Lærerstillinger

Generelt:

  • Du er en tydelig klasseleder med evne til å bygge gode relasjoner til elevene og være en tydelig klasseleder som viser varme og raushet
  • har god formidlingsevne og klarer å motivere, aktivisere og skape læringsglede
  • er bevisst på grunnleggende ferdigheter og praktiserer tilpasset og variert undervisning
  • er en robust og trygg voksen som er god på kommunikasjon, tilbakemeldinger og som samarbeider tett og godt med både elever, foresatte og kolleger
  • evner å stå i utfordrende situasjoner, er løsningsorientert, fleksibel, positiv og bidrar aktivt til et godt arbeidsmiljø
  • er målbevisst, utviklingsorientert og har høye ambisjoner på elevenes vegne
  • er samarbeidsvillig i forhold til undervisning og pedagogisk utviklingsarbeid i profesjonelle læringsfellesskap
  • er strukturert og systematisk
  • er lojal mot skolens formål, elever, kollegaer, samt skolens ledelse og styre
  • bruker tilgjengelig teknologi aktivt i undervisningen for økt læringsutbytte for elevene
  • er nysgjerrig og aktiv i forhold til innføring av det nye læreplanverket

Spes.ped:

  • Legge til rette for elever med vedtak om spesialundervisning, slik at de opplever mestring faglig, sosialt og personlig.
  • Tilrettelegge, gjennomføre og evaluere undervisning for enkeltelever, mindre grupper og i ordinære klasser.
  • Sørge for et godt samarbeid mellom skole og hjem, samt mellom kolleger.
  • Ta aktivt del i skolens pedagogiske utviklingsarbeid og dele din kompetanse og erfaring med kolleger i profesjonelle læringsfelleskap.

Kvalifikasjoner

  • Spesialpedagogisk utdanning tilsvarende minimum 60 studiepoeng.
  • Utdanning og erfaring med diagnoser som f.eks ADHD/ADD, tvangslidelser, kravangst, Tourettes, Aspergers syndrom og utfordringer innen autismespekteret for øvrig.

Stillingene lønnes etter KS lønnstabell

Personlig egnethet vektlegges.

Tiltredelse:

Lærerstilling/er: 1.august 2021
Data/vaktmester: Etter avtale, senest 1.august 2021

Vi mottar personlig søknad med CV på stillingene som IKT-ansvarlig og vaktmester.

Ved søknad på lærerstillinger benyttes i tillegg skolens eget søknadsskjema, det finner du HER

Generell info om stillinger ved DNSR finner du HER
 

Søknadene sendes post@dnsr.no

Søknadsfrist: 2.mai 2021

Tilbake til oversikt