Utlysning av ledige stillinger
IKT-ansvarlig 50% stilling
Vaktmester 25% stilling
Disse stillingene kan eventuelt kombineres.
Lærerstilling/er:
Fagbehov:
Engelsk usk og vg1, minimum 60 stp
Spes.ped: Utdanning og erfaring med diagnoser som f.eks ADHD/ADD, tvangslidelser, kravangst, Tourettes, Aspergers syndrom og utfordringer innen autismespekteret for øvrig.
Engelsk og spes.ped kan eventuelt kombineres med andre fag og oppgaver.
IKT-ansvarlig:
Arbeidsområder:
God kjennskap til nettverksløsninger og vedlikeholdsarbeid av IKT-ressurser gjennom skoleåret. Viktig med generelt gode samarbeidsevner og å være løsningsfokusert i forhold til hele skolemiljøet.
Data:
Må ha god kjennskap til flere av skolen sine systemer, herunder administrere og vedlikeholde, samt klargjøre utstyr via følgende hovedressurser:
- IOS på mac og iPad operativsystem for administrasjon av skolen sin datapark
- O365 - skolen sin digitale læringsressurs og portal
- iSkole - administrasjonsressurs for elevdata og vitnemålsføring
- Feide - administrasjon av sikker innlogging i læringsressurser
- Zuludesk (Jamf) - Mobile Device Management system
- Epson - prosjektorer
- Affy - hjemmeside
- Clue - ordlistetjenester
- Nettverk/server/skytjenester for sikker lagring og tilgang
- Vedlikehold og drift av jordvarmeanlegg og luftesystemer: Thermia Robust og Airzone
- Beherske godt norsk og engelsk. Det er en fordel om også spansk beherskes.
Vaktmester:
- Forefallende arbeid på uteområdet og på skolens bygningsmasse innvendig og utvendig.
- Det kan også bli noe samarbeid med skolens IKT-ansvarlig i forbindelse med f.eks montering av kabler, utstyr ol.
- Norsk og engelsk må beherskes godt. Det er en fordel om også spansk beherskes.
Lærerstillinger
Generelt:
- Du er en tydelig klasseleder med evne til å bygge gode relasjoner til elevene og være en tydelig klasseleder som viser varme og raushet
- har god formidlingsevne og klarer å motivere, aktivisere og skape læringsglede
- er bevisst på grunnleggende ferdigheter og praktiserer tilpasset og variert undervisning
- er en robust og trygg voksen som er god på kommunikasjon, tilbakemeldinger og som samarbeider tett og godt med både elever, foresatte og kolleger
- evner å stå i utfordrende situasjoner, er løsningsorientert, fleksibel, positiv og bidrar aktivt til et godt arbeidsmiljø
- er målbevisst, utviklingsorientert og har høye ambisjoner på elevenes vegne
- er samarbeidsvillig i forhold til undervisning og pedagogisk utviklingsarbeid i profesjonelle læringsfellesskap
- er strukturert og systematisk
- er lojal mot skolens formål, elever, kollegaer, samt skolens ledelse og styre
- bruker tilgjengelig teknologi aktivt i undervisningen for økt læringsutbytte for elevene
- er nysgjerrig og aktiv i forhold til innføring av det nye læreplanverket
Spes.ped:
- Legge til rette for elever med vedtak om spesialundervisning, slik at de opplever mestring faglig, sosialt og personlig.
- Tilrettelegge, gjennomføre og evaluere undervisning for enkeltelever, mindre grupper og i ordinære klasser.
- Sørge for et godt samarbeid mellom skole og hjem, samt mellom kolleger.
- Ta aktivt del i skolens pedagogiske utviklingsarbeid og dele din kompetanse og erfaring med kolleger i profesjonelle læringsfelleskap.
Kvalifikasjoner
- Spesialpedagogisk utdanning tilsvarende minimum 60 studiepoeng.
- Utdanning og erfaring med diagnoser som f.eks ADHD/ADD, tvangslidelser, kravangst, Tourettes, Aspergers syndrom og utfordringer innen autismespekteret for øvrig.
Stillingene lønnes etter KS lønnstabell
Personlig egnethet vektlegges.
Tiltredelse:
Lærerstilling/er: 1.august 2021
Data/vaktmester: Etter avtale, senest 1.august 2021
Vi mottar personlig søknad med CV på stillingene som IKT-ansvarlig og vaktmester.
Ved søknad på lærerstillinger benyttes i tillegg skolens eget søknadsskjema, det finner du HER
Generell info om stillinger ved DNSR finner du HER
Søknadene sendes post@dnsr.no
Søknadsfrist: 2.mai 2021